• Zwroty i reklamacje

Zwroty

Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania zmówienia. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do zmówienia lub przesłany mailowo wraz z potwierdzeniem zamówienia

  • Zwracany produkt nie może być używany

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt z nasza obsługa klienta droga mailową: sklep@sneakasso.pl

Prosimy o szczegółowe opisanie problemu/wady oraz o ile to możliwe o przesłanie kilku zdjęć. Nasi konsultanci postarają się jak najszybciej zapoznać z problemem i udzielić wszelkiej pomocy w celu rozwiązania go.

W przypadku stwierdzenia wad lub niezdgodności produktu z opisem mozliwy jest:

  • zwrot pieniędzy
  • wymina towaru
  • zwrot części kosztów (tylko w porozumieniu i za zgodą klienta)

Wymiana

W przypadku wymiany rozmiaru, koloru lub modelu produktu prosimy o kontakt z naszą obsługa klienta, która w zależności od indywidualnej potrzeby udzieli wszelkiej pomocy i pokieruje procesem.